سکان مدیریت راه و شهرسازی آذربایجان غربی به دکتر رسول عطایی سپرده شد

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 11:31  | 1 بازدید NONE

 

🔹در مراسمی سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به دکتر رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو به عنوان مدیرکلی که عملکردهای ماندگار و درخشانی از خود برجای گذاشت، تقدیر شد.

🔹مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین گفت: در دولت سیزدهم با حمایت همه جانبه توانستیم بیش از چهار برابر میانگین کشور در ۵۴ ماه گذشته بزرگراه و راه اصلی احداث کنیم.

🔹سیدمحسن حمزه‌لو با تقدیر از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی و مدیران ارشد استانی افزود: با تمام توان با همکاران حود در تلاش برای رو سفیدی میان مردم بودیم تا با راه اندازی نهضت کارهای عمرانی، اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

🔹وی‌ اضافه کرد: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

♨️مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

🔹رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

🇮🇷 اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

ارسال دیدگاه :